Türkiye'nin markaları Ankara'da buluştu

Paylaş / Share
Türkiye'nin markaları Ankara'da buluştu

  Ankara Ticaret Odası’nın (ATO) bu yıl ikincisini düzenlediği Ankara Marka Festivali, ikinci gününde ünlü markalar ve yöneticileri deneyimlerini paylaşmaya devam ediyor.

 

“Düzen Bozan Markaların Sırları Türkiye’den Bir Örnek: Nude, Şişecam”başlıklı oturumda Şişecam Cam Ev Eşyası Grup Başkanı Cemil Tokel ve Saffron Brand Consultants, Türkiye ve Orta Asya Direktörü Turgay Adıyaman konuşmacı olarak sahne aldılar.  

-GÜRAL: “NE YAPARSANIZ YAPIN İŞİNİZİ AŞKLA YAPIN”

 

“Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma ve Veliahtları” konulu oturumda marka serüvenlerinin, 10 çalışana ulaşma hedefiyle başladığını söyleyen NG Kütahya Seramik Porselen Turizm AŞ. Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güral, konuşmasında aile şirketi olmanın zorluklarını paylaştı. Kağıt üzerindeki kurumsallaşmayı aile şirketlerinde uygulamaya geçirdiklerini anlatan Güral, “Kurumsallaşma bir takım fedakarlıkları beraberinde getiriyor. Yeni yatırımlar gerekiyorsa kurumsallaşma kaçınılmazdır”dedi.

 

Gençlere kendi işlerini kurmaları yönünde tavsiyelerde bulunan Güral, “Ne yaparsanız yapın işinizi aşkla yapın, yoksa başarısız olursunuz. Yorulmak kelimesini ağzıma hiç almadım. Fark yaratmayı seviyorum. Reklam filmimizde bile fark yaratmaktan bahsettik” diye konuştu. Markalarını 70’ten fazla ülkeye ihraç ettiklerini ancak bu durumdan memnun olmadığını dile getiren Güral, 5 ülkeye ihracat yapıp tüketiciyle birebir iletişimde olmayı tercih ettiğini aksi takdirde tüketiciyle kucaklaşamadığını aktardı.

© 2012 TUGİK | Türkiye Genç İş Adamları Konfederasyonu. Her Hakkı Saklıdır.

Web Tasarım My Medya